Monday, August 13, 2018

MELBOURNE Trip : Autumn 2018: day 1

Saya share ITI simple saya for 6days 5nights (2 adults, 3 kids 10, 8 & 3yo)

Visa saya book online dlm RM20 sorang siap dlm masa 24jam
but ada kesilapan kat visa my daughter, nama depan dia tertinggal so saya buat visa baru kat KLIA siap on d spot dengan harga RM32

26/4 Depart KLIA 9.50pm - Malaysia Airlines

27/4 Friday
Pagi dalam pukul 9pagi sampai MEL airport.
Segarkan diri,  check immegresen, kastam apa semua, beli simcard, apa semua dh nk dekat kul 11pg..



Kul 11.30am tunggu East Coast Car Rental free shuttle pick up
Kul 12pm dapat kereta and terus gerak ke GOR...






Kami banyak berhenti kat R&R pasal husband saya kena cirit birit. Masa tu rasa nk patah balik ke CBD pun ada sebab dia dh tak larat, tp lepas dia tido kejap, makan ubat then dia teruskan perjalanan. Kalau ada apa2 masa tu kami dh nak standby ke hospital mana2 terdekat, syukur dh beli travel insurance.










Nampak dia dh OK, kami continue...Kami singgah di Geelong, Anglesea, Lorne, dinner di Iluka & overnight kat Sand Pipers Motel Apollo Bay.






No comments:

Post a Comment